Aluminiumfolie

Hey Guys

Het laatste halfjaar is het hier best stil geweest. Ik had mijn blog helemaal verwaarloost en me met andere dingen bezig gehouden. Vorig weekend heb ik besloten om opnieuw te starten, een propere lei.

En die propere lei is er gekomen, ik heb namelijk een nieuwe blog opgericht.
aluminiumfolie. De blog is welgeteld 3 dagen oud. Ik zal me dus nu volledig op deze blog focussen en deze blog : voetjesvandegrond laten voor wat het is. En ik vind dat ik trots mag zijn met het pad dat ik met voetjesvandegrond heb afgelegd.

Ik was nu ongeveer 1jaar bezig met mijn blog en ik vind dat ik best tevreden mag zijn van alles wat ik heb verwezenlijkt. Zeker voor een meisje van (toen) 13/14 jaar.

  • ik heb iets meer dan 4.500 views
  • ik heb net geen 50 wordpress volgers
  • ik heb een 30tal e-mail volgers
  • ik heb ongeveer 500 sociale volgers
  • ik heb een stuk of 50 berichten geschreven
  • ik heb mensen over heel de wereld kunnen betrekken met mijn artikels

Deze mooie cijfers heb ik natuurlijk aan jullie te danken, dus hierbij : “DANKUWEL IEDEREEN !”

Natuurlijk hoop ik dit ook te kunnen verkrijgen op aluminiumfolie. En ik hoop ook dat jullie allemaal mee gaan verhuizen.

See you soon ! xxx Leen

 

2 gedachtes over “Aluminiumfolie

  1. M. zegt:

    Hey, wat jammer dat je hiermee stopt, maar wel goed dat je verder doet. Ik ga je zeker volgen ! en jê mag indd trots zijn op die resultaten.

    Like

Geef een reactie

