Whoehoe !! Big News

WHOEHOE !! BIG NEWS
(Oke nee het valt wel mee๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜„)

Maar geloof het of niet voetjesvandegrond bestaat vandaag exact 4 maanden !vreugdedansje ! Al 4 maanden eh ! Benieuwd wat ik in die 4 maanden verwezenlijk heb ?

  • Ik heb 50 berichten gepost, als je dit meetelt 51 eigenlijk ๐Ÿ˜‰
  • Ik heb 31 wordpress volgers
  • Ik heb 20 email volgers
  • Ik heb ongeveer een 550 tal socialeย mediaย volgers : instagram + facebook
  • Ik heb 2,367 hits op mijn blog

Ik ben heel trots op het resultaat van al mijn inspanningen van deze voorbije maanden.
Ik hoop dat ik dit nog lang kan vol houden en dat mijn blog maar blijft groeien, ik zelf vind het super om te doen ! Hopelijk genieten jullie even hard van mijn berichten dan ik.

Voor de mensen die nog altijd niet goed weten waar ze zich aan mogen verwachten op voetjesvandegrond, hier een kort overzichtje

  • Per maand : 1 inspiratie bericht
  • Elke maandag : Quote of the week
  • Elke woensdag : een berichtje
  • Elke vrijdagย of in het weekend: een berichtje
  • Mijn berichten gaan over : fashion – recepten – lifestyle en af en toe een DIY

Ik hoop dat voetjesvandegrond jullie een beetje bevalt
en hopelijk blijven jullie hem volgen ๐Ÿ˜„
XX Leen

 

7 gedachtes over “Whoehoe !! Big News

Geef een reactie

