Tag | Create it your way

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie 😄De create it your way tag. Ik zag deze tag op meerdere blogs en het leek me superleuk om hem zelf in te vullen. De create it your way tag is een tag waarbij je alles zelf mag bedenken hoe je het maar wil, met veel fantasie en creativiteit dus! Laten we snel beginnen

 

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

Ik hou heel erg van vanille, lavendel en alcoholstift geur. Maar omdat ik een kaars moet verzinnen. Zou ik er eentje maken met de geur van alcoholstiften, mmm… dat ruikt zo goed! Oke ja, eerlijk gezegd is het misschien wel wat vreemd om ineens kaarsen met alcoholstift geur te hebben maar ja.

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?

Ik hou wel van nagellak maar alleen als hij lang blijft zitten, ik vind niks zo frustrerend dan een halfuur geconcentreerd je nagels te lakken en stil te zitten, om dan de volgende dag al te beseffen dat je nagellak eraf is. Ik zou dus een gewoon een nagellak produceren die lang blijft zitten en echt direct droogt. Of galaxy nagellak, dat zou wel cool zijn!galaxy-nails-19

Als je zelf een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?

Ik zou iets maken waarbij je een super zachte en goed verzorgde huid krijgt. Of een product tegen droge lippen ! Ik heb nogal vaak droge lippen dus het zou zalig zijn als ze ineens ‘ploef’ verdwenen zijn.

Als je een boek zou mogen schrijven, waarover zou het dan zijn?

Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik zou alleen zo’n boek schrijven waar je wilt in blijven voortlezen omdat het zo spannend is.

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?

Ik zou een winkel beginnen met allemaal super mooie kleren ! Dan kun je er soms toch ook eentje van aandoen niet 😏😉 of anders zou ik een winkel beginnen met allemaal  leuke en schattige spullen zoals washitape, notitie boekjes, planners,….

Als je een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, ect..

ik zou (omdat ik het zo schattig vind) een baby ijsbeer willen. Jaja het is gevaarlijk enz, maar die van mij blijft klein en lief 😉😂 of een unicorn !baby-ijsbeer

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?

Ik zou een robot maken die alles opruimt, zodat je niks meer hoeft op te ruimen en er toch geen troep is. Hoe handig zou dat zijn.

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?

Ik zou een app maken waarbij je je kleren hoeft te geven die in jou kast liggen, jouw favoriete winkels en dat de app dan outfits voor jou maakt met de kleren die je al hebt en ook nieuwe kleren voorstelt om te kopen en op die op jou kleren zouden passen.

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?

Deze vind ik moeilijk, want noem iets op en ze hebben er al ijs van. Ik was deze vakantie naar Spanje geweest en ze hadden daar zelfs zoute ijs smaken ! Dus dan pak ik gewoon ijs dat ik heel lekker vind, en dat is ‘goed!’ mokka ijs , coockie ijs en mango-framboosijs.1412571_1086931787988859_5349792372070007110_o

 Als je een superheld zou zijn, hoe zou je er dan uit zien en welke krachten zou je hebben?

Ik zou een roze + zilveren cape hebben 😄 En ik zou onzichtbaar kunnen worden, dingen verplaatsen zonder het aan te raken, mensen beter kunnen maken zonder veel te doen en gedachten kunnen lezen.

Als je een schoolvak zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?

Ik zou dan iets van fotografie willen hebben. Dan leer je hoe je de beste foto’s kunt maken met welke soort camera enz. Ja dat zou ik echt leuk vinden als ze dat zouden geven op school !

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?

Ik zou een modern ‘blokhuis’ willen in het wit met een houttextuur, ook zou ik veel glas in mijn huis willen. Ik zou mijn huis in de bewoonde wereld willen hebben, maar toch ergens waar het rustig is. Het liefst zou ik ook een halfopen of open bebouwing willen. Mijn huis zelf zou ik binnen in heel modern inrichten. En in mijn slaapkamper zou ik aan mijn witte muur een soort waslijn hangen waar ik al mijn foto’s zou ophangen. Jup, ik zie het al helemaal zitten 😉😄

d96f0e6e22fe11b6b6aee02c33375b37passief-huis_190215_0004studio-puisto-bas-van-bolderen-architectuur-huize-looveld-the-netherlands-designboom-02

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?

Ik zou iets fruitig creëren, geen flauw idee wek fruit ik dan allemaal gebruik maar ik denk wel dat het lekker word ! Misschien iets van appel-druif-kiwi sap ofzoiets

Als je zelf een emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uit zien?

Ik zou er eentje maken van een regenboog zonder zo’n kadertje rond.

 

Dit waren de vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden 😄 Ik vond het wel heel erg leuk om te schrijven! ik nomineer niemand, maar  als je deze tag ook wilt doen ben je vrij om hem over te nemen

Liefs xx Leen

2 gedachtes over “Tag | Create it your way

Geef een reactie

