What’s in my schoolbag ?

Nu dat het school toch al een dikke 2 weken bezig is, dacht ik dat het misschien leuk voor jullie is om een kijkje in mijn boekentas te nemen.

Wat er precies allemaal in mijn boekentas zit ?

tasje van de h&m €4.99 met mijn schrijfgeriefdscf4059

tasje van de hema €? weet ik niet, ik heb het gekregen. Hierin zitten mijn potloden en stiftendscf4060

boeken gekaft met kaftpapier van hema

dscf4065dscf4066

mijn schoolagenda en mijn kaftje voor papieren (action €?)dscf4062

kaft van akotee €7.99dscf4058dscf4061

sleutels, drinken en portefeuilledscf4064

Zo dat zit er allemaal in mijn schoolrugzak.
Hoe ziet die van jouw eruit ?
XX Leen

8 gedachtes over “What’s in my schoolbag ?

Geef een reactie

