10 x Flop en Top | H&M

Ik hou van de H&M, het is niet zo overdreven duur (alhoewel, er zijn uitzonderingen ) en ze hebben ‘meestal !’ Mooie kleren. Dus snol ik af en toe wel eens op hun webshop, om te kunnen wegdromen in al die kleren maar soms word ik al snel uit die droom ontwaakt 😞 Jep zelfs de H&M heeft kleren waarvan je denkt : ‘What the ****’. Ik heb voor jullie 5 flops (naar mijn mening kleren die op ni veel trekken) en 5 top’s (kleren die naar mening dan weer wel op iets trekken). verzameld.

 

Flops

IMG_5500
Op het eerste zicht niks mis met deze blazer. Ik zei een paar berichten geleden dat een blazer een echte Musthave is. Maar was je kleine zusje vergeten dat dat een kledingstuk was ofzo ? Want volgens mij verwarde ze deze blazer met een stuk papier waar ze een prachtig knipwerk wou in maken… Nee, dit jasje vind ik maar niks.
IMG_5512 (1)
Ik weet niet wat hier de bedoeling van is, hebben ze het speciaal ontworpen voor die ene dame die een oude kasteelbeheerder met een kandelaar in haar hand speelt in een horror film ? Want dan trek ik mijn mening terug, dan hebben ze het perfect gedaan en een goed kostuum ontworpen. Maar anders, sorry dat doe je toch niet aan in je vrije tijd. Ofwel ?
IMG_5503
Hier heb ik even een minuut stilte voor gehouden. Dit kledingstuk dat meer iets weg heeft van een badjas, maar dat je voor een slordige €150 (ja €150 voor dat 😦!) vind tussen de ‘jassen’. Ik weet niet wat jullie menig hier over is, ma die van mij is : 😖 da koopt ge toch ni.
IMG_5510
Ik weet niet goed wat te zeggen, ik vind het echt niet geslaagd ! het is een combinatie van fransjes met vanonder tulpmouwen (ik weet niet of het bestaat, maar het lijkt erop 😉 ) Sorry maar ik vind dit een Flop !
IMG_5501
Toen ik deze foto zag, kwamen er spontaan woorden in mij op : duikersstof, cupcake, vergissing,… Nop niet echt mijn style …

Tops

IMG_5497
Gelukkige heeft de H&M ook nog mooie kleren. Dit vind ik zeker een geslaagde outfit ! Een zogezegde ‘tuinbroeken of salopette’ vind ik al super leuk, ik draag die van mij ook echt vaak. En dan nog een ‘Off-shoulder’ top. Dat zijn 2 vliegen in een klap, voor mij !
IMG_5499
WoW ik ben helemaal weg van deze outfit ! Het gele bloesje gecombineerd met die jeansshort vind ik echt goed gedaan !
hmprod
!!!! ik hou echt van “geribde tops” ik heb er zelf dan ook een paar. Deze zou ik er ook gerust bijnemen. Ja van zoiets hou ik wel.
link : http://www2.hm.com/nl_be/productpage.0416541003.html
hmprod (1)
Oke ik geef eerlijk toe, ik hou meer van een salopette/tuinbroek dan van een salopettejurk, maar dan nog. Het ziet er toch super leuk uit ! Zeker met het “zeemans t-shirtje” eronder. Hier zie je dat H&M dus nogwel degelijk smaak heeft 😉 .
link : http://www2.hm.com/nl_be/productpage.0421630001.html
hmprod (2)
weer een geribd kledingstuk. Ja ik vind het wel iets hebben 😄. Ik vind deze kleuren ook heel tof, en omdat hij oversized is maakt het extra tof om in de winter gezellig voor de openhaard te zitten.
link : http://www2.hm.com/nl_be/productpage.0408972002.html

 

Dit waren mijn eerste Top en Flop’s.
Wat vinden jullie? Zijn mijn flops wel degelijk flops, of niet?

Laat het gerust weten.
XX Leen

5 gedachtes over “10 x Flop en Top | H&M

Geef een reactie

