Voetjesvandegrond aangepast

Het is jullie misschien al opgevallen, maar inderdaad voetjesvandegrond heeft een hele make-over gekregen. Er gaan ook een paar veranderingen komen : 

  • Zo heb ik het ontwerp aangepast.
  • Ik ga nu ook elke zaterdag en woensdag een berichtje posten.
  • Nooit meer of altijd, valt weg van mijn blog
  • elke maand mag je je verwachten aan een “inspiratie bericht”
  • Ik probeer elke week of om de 2 weken een “What’s happened this week” bericht posten
  • en ik ga jullie ook wat meer op de hoogte houden van alles binnen de modewereld : fashion, make-up, nieuwe kledinglijn,…
  • als je op het “wordpress icoontje” duwt onder mijn titel kom je op de “about me” pagina terecht

Meer is er niet echt (en gaat er ook niet ) veranderen.

Wat vind jij van deze aanpassing?
Laat het gerust weten.

XX Leen

3 gedachtes over “Voetjesvandegrond aangepast

Geef een reactie

