my wish list

hej, ❤

OMG binnen exact 2 maanden en 11 dagen verjaar ik !! Inderdaad ik verjaar 30 oktober. Alle verjaardagswensen zijn welkom 😉
Dus dacht ik :’ hoog tijd, om werk te maken van mijn verlanglijstje’
Hier onder deel ik de spulletjes die ik graag zou willen krijgen.

_iedereen kan bakken : dit kookboek had ik al eens van de bib meegenomen, er stonden zoveel lekkere recepten in, dat ik het graag in mijn bezit wil hebben😉

_lightbox : Oooh pleas, tell me where I can buy this. Ik vind het zo tof, en zou er dan echt graag eentje willen.

_het bucket list boek : dit boek lijkt mij echt super tof. Ook de cover alleen al spreekt mij aan 😄

_Fujifilm instax mini 8 : Ik twijfel nog altijd of ik zo’n ‘vintage’ camera zou kopen of een meer professionele camera. van canon fzo.

_wreck this journal : dit boek wil ik echt al zoo lang. Als ik hem dit jaar niet krijg, koop ik hem zelf.😉

_juwelen : een mooi kettinkje of een leuk setje oorbellen vind ik altijd leuk.

_donut float : hoewel ik geen zwembad heb, zou ik deze zwemband toch echt willen !

_zwart tasje : alhoewel ik al verschillende tasjes heb, zou ik toch nog graag een zwart tasje hebben, het is eigenlijk echt zo’n musthave.

_notitieboekjes : ik hou echt van leuke notitieboekjes of kaften, enz. Vanaf dat de verpakking er leuk uit ziet, wil ik het al hebben. 🙂

_pins en/of Patches : Ik vind het echt een leuke trend, dus met een leuke pin en/of patches kun je me altijd een plezier doen !

_abonnement : een abonnement op een van deze ‘dingen’ zou ook echt een tof cadeau zijn !

_gezelschapsspellen
_strips
_leuke hebbedingetjes
_….

je kunt me echt met veel blijmaken. En het gebaar alleen al, van iets te krijgen vind ik altijd fijn. Ja ik kijk echt uit naar mijn verjaardag. Eindelijk 14 😉😄.

Houden jullie van je verjaardag ?
Wat vraag jij zoal ?
Laat het gerust weten XX Leen.

Een gedachte over “my wish list

Geef een reactie

