Nooit meer of altijd

Hey !
Vandaag weer een nieuwe ‘nooit meer of altijd’ post.
De bedoeling? Beantwoord de stellingen in de reacties, maar je mag er maar telkens 1 kiezen hoe moeilijk het ook is. XX Goodluck

  • nooit meer je eigen kleren mogen kiezen of altijd met kleren met een tijgerprint rondlopen
  • nooit meer mensen zien sterven of altijd een 5-gangen dinér maken
  • nooit meer of altijd in de gevangenis zitten
  • nooit meer ziek worden of weten wanneer je gaat trouwen
  • nooit meer verliefd kunnen worden of  altijd openbare toiletten moeten kuisen
  • nooit meer chocolade eten of altijd iemand anders zijn slaafje zijn
  • nooit meer kunnen praten of altijd doof zijn
  • nooit meer belastingen betalen of voor altijd beroemd zijn
  • nooit meer bloggen of altijd gaan feesten
  • nooit meer moeten kuisen of altijd ziekenhuiseten eten

 

Zo dit waren mijn 10 stellingen voor deze maand.
Zeker invullen X
Wil je niets missen van voetjesvandegrond?; volg me dan zeker op InstagramBloglovin’ en Facebook 

6 gedachtes over “Nooit meer of altijd

  1. Hey, heel leuk artikel, maar ik vind het wel wat vervelend. Ik wil niet een zeur zijn, maar dit is een vaste rubriek van mij en ik vind het niet zo prettig als anderen dat zo overnemen. Ik wil niet dat je me een zeur vind of dat je denkt dat ik boos ben, maar ik wilde dit even aangeven.

    Liked by 1 persoon

    • Voetjesvandegrond zegt:

      Oke ik zal de volgende maanden, geen berichten van ‘nooit meer en altijd’ plaatsen. Ik snap dat je het niet zo graag hebt, het spijt me dat ik het had overgepakt zonder iets te vragen (wat normaal wel van mijn gewoonte is hoor 😉 ) Dus volgende maanden hoef je er geen meer te verwachten 🙂 Liefs xx

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

