What’s happened last week |donderdag

Amai tis al donderdag fwa ? De tijd gaat echt snel vooruit.
Gelukkig is donderdag we-doen-het-rustig-aan-vandaag-dag.
Enjoy XX

donderdag

Dus zoals ik al zei, was donderdag niet zo’n drukke dag. Dus verwacht je maar niet aan een te uitgebreid bericht 😁 In de voormiddag zijn we lekker sportief geweest 😉want we hadden nog fietsen. Dus hebben we met de fiets een paar tuinen bezocht. Namelijk :

 🔺 Jardines del Real y Viveros – dit was vroeger een boomkwekerij dus nu kun je er heel speciale bomen bewonderenDSC_0345DSC_0195
🔺 Jardines de Monforte – de ‘liefdestuin’ 💗
 aaaa
‘S middags hebben we gewoon in ons appartementje gegeten, dat kan ook lekker zijn he 😉 en daarna …. SHOPPEN ! 💗 ja da vond ik wel tof 😉 we hebben veel (te lezen als : heeeel veel) winkels gedaan, en ik ben voor de eerste keer van mijn leven in een lush winkel binnengestapt. (Ik heb namelijk geen bad, en dacht da die alleen maar van zo’n badballen verkochten ) en ineens is daar zo een of andere workshop, en trekken die mij naar voren en smeren die mensen een nieuwe handcrème op mijn hand en onderarm (zonder toestemming fzo te vragen he 😧😉) en na die crème begonnen die van alles in het Spaans te brabbelen dus zijn wij maar vlug weggegaan. Maar OMG die handcrème stonk 😐😦 het enige voordeel, mijn handen waren zijdezacht 💗💗 dus als die crème nu kei lekker rook, had ik hem direct gekocht. Voor de rest heb ik niks gekocht ☹️ wacht sorry ik heb wel iets gekocht, 3 kettinkjes van de pull & bear. Ik heb ook nog een heel mooi kleedje gezien, dat ik misschien binnenkort nog wel koop. Toen we terug naar huis gingen, hoorde we kei veel muziek, dus besloten we een kijkje te gaan nemen. Wat het was weten we nog niet exact, het was een Boliviaanse parade waarbij allemaal groepjes in traditionele kledij dansten. Als je toevallig weet wat het kon zijn, Let me know.
Dus ja, dat was mijn donderdag.
Klein (beter gezegd : kort) maar fijn.

Welke dag sprak jullie tot nu toe het meeste aan ?
Maandag ? Dinsdag ? woensdag of vandaag ?
Laat het gerust weten.
XX Leen
5 gedachtes over “What’s happened last week |donderdag

Geef een reactie

