TAG | save or kill

Een tijde geleden werd ik door Nele van pizzapartyfridaynight genomineerd voor de Save or Kill tag. Ik had de tag al een paar keer voorbij zien gaan bij andere bloggers en hoopte dus stiekem dat iemand mij ervoor zou nomineren 😉 dus bij deze, dankje wel Nele om mij te nomineren. 😄 Hoe gaat de tag nu eigenlijk in zijn werk : Nele heeft 10 vragen opgesteld die ik direct ga oplossen, als dat is gebeurt stel ik 10 vragen op voor andere bloggers.

Ik zal er dus is aan beginnen.

 

  1. Mc Donalds of Quick?
    deze vind ik al moeilijk omdat ik namelijk totaal geen liefhebber ben van fastfood en al die toestanden. Je doet me dus eigenlijk geen plezier om frieten te eten of naar de Mc Donalds of Quick te gaan. Maar omdat ik toch moet kiezen, kies ik voor de Mc Donalds, omdat ik aan de Quick niet zo’n leuke herinneringen heb. Ik was er ooit is gaan eten met een of andere bon die ik had gewonnen, (toen was ik nog in de periode van ik vind frietjes nog wel lekker) en ik kreeg gewoon appelmoes om te drinken 😟. Dus ik ga voor de Mc Donalds (kun je daar trouwens ook geen wraps eten ?😉)
    aaaa
  2. Vlaamse of buitenlandse bloggers?
    Als er met buitenlandse bloggers alleen de Nederlanders wordt bedoelt vind ik dit onmogelijk 😁😂 Want bij mij hangt het er louter van af hoe hij/zij schrijft. Als het nu een Nederlander is of een Belg Who Cares 😉. Maar omdat ik echt moet kiezen, pak ik toch Vlaamse bloggers (buitenlandse bloggers, gaat veel verder dan Nederland he 😉)
    aaaa
  3. Youtube of Netflix
    Hoewel ik nu ook heel veel series en films kijk denk ik dat ik Youtube zou pakken. Want nooit meer muziek kunnen luisteren of mensen kunnen uitlachen met hun domme filmpjes 😁😂 nee sorry dat kan ik niet missen. Ik heb nu ook geen Netfilx (ik heb niet gezegd dat ik het niet zou willen he 😉) dus ja (ik kijk alles online of leen het van de bib) dus ik kies voor Youtube.
    aaaa
  4. Glutenvrij of Lactosevrij
    Om eerlijk te zijn heb ik eerst wat opzoek werk gedaan, want ik weet niet zo goed wat Lactosevrij inhoud 😳 en op het eerste zicht is Glutenvrij volgens mij : geen granen eten en Lactosevrij vooral geen melkproducten of producten waar lactose inzit. Op die informatie ga ik voor Glutenvrij, ook al zal dit ook niet gemakkelijk zijn om ergens te gaan eten. Maar eerlijk gezegd ik heb geen ervaring met de beide dus..
    aaaa
  5. Winter of Zomer
    Hier kies ik toch Winter, ook al heb je in de zomer meer vakantie en ga je waarschijnlijk op vakantie vind ik toch dat de winter dat tikje meer heeft. Gezellig met z’n allen rond de kachel met onze kersttrui aan. Gezellig de kerstboom versieren en cadeautjes aan elkaar geven met Kerstmis ja dat is toch een van de leukste tijden van het jaar.
    aaaa
  6. Pissen of Kakken in de broek ?
    Hier ga ik toch maar voor Pissen in de broek. Ook al is het super gênant om dan met zo’n haha-kijk-die-heeft-in-haar-broek-geplast gevoel rond te lopen. Maar kakken in de broek? Nee danku
  7. Efteling of Bobbejaanland ?
    Ik zelf ga super graag naar pretparken, alleen zijn mijn ouders zowat het probleem. Zij gaan (te lezen als : mijn mama) nergens mee in, en mijn papa gaat in de tofste attracties (te lezen als : overkop + loopings) ook niet mee in. Dus is Bobbeljaanland het gemakkelijkste om met vriendinnen te doen. In de Efteling ben ik nog maar 1 keer geweest toen ik 6 jaar was ofzo en het enigste wat ik toen had gedaan was het sprookjesbos en de zwiermolen (toen vond ik dat wel super leuk). Dus als ik nu zou moeten kiezen zou ik de Efteling pakken omdat het zo lang gelden is dat ik er nog is ben geweest.
    aaa
  8. Liever blind of liever doof ?
    Hier ga ik toch voor doof. Hoe stom zou het zijn als ze van alles zitten te zeggen van: “wauw de natuur is hier super mooi” of “wauw wat heeft die iets mooi aan” en jij zit daar van :”ja oké en hoe ziet dat eruit” trouwens dat vraag ik me echt af als je blind bent vanaf je geboorte weet je dan wat blauw of een boom is ? Als je doof bent kan je nog altijd communiceren via gebaren taal.
  9. Cornetto of Magnum ?
    Op dit moment kies ik voor Magnum maar ik ben er zeker van, had je dit een paar maanden geleden aan mij gevraagd dan had ik Cornetto gezegd. Het wisselt zo snel bij mij 😁😅
    aaaa
  10. Ijsje met chocolade of chocolade met ijs?
    Ik pak toch ijsje met chocolade. Hoe lekker is een ‘Dame Blanche’ wel niet? Dat is toch ook vanille ijs met warme! chocoladesaus. MMM… heerlijk !

 

Zo dit waren mijn 10 vragen van Nele. Hopelijk heb ik ze een beetje goed ingevuld ?

Ik nomineer : Samaja van samajatalk, Lauren van liefslaurenx en de blog maritpearlblog.
Heb ik je niet genomineerd maar wil je mijn vragen wel graag invullen ? Voel je vrij om hem in te vullen (wel liefst met een linkje naar mijn blog 😉)

Berichtje voor de genomineerden: Hoe gaat de ‘save or kill tag’ in z’n werk? Er zijn enkele regels verbonden aan deze tag. Deze zijn als volgt:

  1. Bedank de blogger die jou heeft genomineerd (+ plaats een link naar zijn/haar blog).
  2. Beantwoord de vragen van die blogger.
  3. Nomineer (een) andere blogger(s) voor deze tag (+ plaats tevens een link naar deze blog(s)).
  4. Breng de genomineerde(n) op de hoogte van zijn/hun nominatie.
  5. Stel een lijstje op, met ongeveer 10 vragen, voor de genomineerden.
  6. Voeg deze regels toe aan je blogpost.XXX Leen
6 gedachtes over “TAG | save or kill

Geef een reactie

