What’s happened last week |maandag

Ik ben net een dagje terug van Valencia.
Omdat het zo’n zalige vakantie was, wil ik ze graag met jullie delen XX Enjoy

Maandag

Pffff, ooohh, alee, *zucht* 😒 zo begon onze vakantie 😐 de bus die we normaal om 11u aan het centraal station gingen nemen naar Zaventem, kwam niet opdagen. Dus besloten we om iets voor 12u de trein maar te nemen. Gelukkig ging dat wel vlot.

Eens in Zaventem de controles gepasseerd konden we gaan inchecken, als we van onze koffers vanaf waren (die trouwens te veel wogen 😅) zijn we maar iets gaan eten. Eindelijk waren we de douane gepasseerd en stonden we aan onze gate. Natuurlijk, na een halfuur werd er al afgeroepen dat wij al minstens een uur vertraging hadden. 😐 dus onze vlucht werd van 15u40 ineens 16u40. En weeral waren wij de pineut, want rond 16u15 hadden wij nog eens een halfuur vertraging. Wat leuk 😐. Dus ja, tegen dat ons vliegtuig er eindelijk was, was het 17u. Tegen dat we in het vliegtuig zaten was het 17u10. En toen kon eindelijk  de vakantie beginnen ! 😄
aaaaaaaaaaaaa
Toen we aankwamen in Valencia (voor de mensen die dus niet wisten waar ik naar toe was, ik was dus in Valencia, Spanje 🇪🇸) hebben we de metro genomen tot aan de rand van het stadscentrum (want in het centrum rijden geen metro’s) vandaar zijn we dan naar het ‘midden’ van het centrum gestapt (waar de Kathedraal staat), ongeveer een halfuurtje. Vanaf de kathedraal was het iets minder dan een 5 tal minuutjes stappen naar ons appartementje. Ons appartementje is super leuk 💕😄
aaaaaaaaaaa
✔️ midden in het centrum
✔️ goed uitzicht
✔️ proper, om de 3 dagen komt een kuisploeg het hele appartement kuisen.
✔️ goede WiFi 😂 maar he geef toe dat is toch een must have voor ’s avonds even te checken op fb wie wat heeft gedaan 😂😉
dfnlqhfjefljkdsqf
DSC_0027DSC_0026DSC_0029
ddddddddd
✖️ je hoort tot 12u ’s nachts wel de klokken luiden, het is niet SUPER storend maar soms zou je willen dat ze er niet zijn
✖️ de elektriciteit werkt alleen als je de kaart die aan de sleutelbos hangt ergens insteekt. Je kan dus nooit 2 sleutels meenemen, want dan kan je de airco niet oplaten staan als je weg bent (en geloof me, dat is nodig). Op het eerste zicht geen probleem, maar als je er eentje kwijt bent kan je niet meer binnen
dddddddd
Dit was de eerste dag van mijn vakantie.
Benieuwd wat ik nog meer allemaal heb gedaan?
hou dan zeker mijn blog in het oog.