What’s happened this week |2

Ja deze week is ook weeral bijna voorbij. Kijk maar mee welke dingen ik allemaal heb gedaan

▲ Ik ben naar Harry Potter the exhibition geweest, meer hierover lees je hier.  

Ik heb weeral mijn bijdrage geleverd in het huishouden, Ik heb gestreken! Waarschijnlijk zitten jullie nu te denken :” Ja sow what? da’s toch niet speciaal”. Maar voor mij toch wel hoor, dit was mijn 2de keer ofzo (ik ben dan ook nog maar 13 😉) En ik kan het al redelijk, je hoort het redelijk.

  Ik ben naar Einhoven geweest, en ben dan weer een paar kleren rijker. Jeej. 😄

 Ik heb alweer 3 films van mijn ‘To-watch’ lijstje kunnen schrappen. Namelijk : Ted, my big fat Greek wedding 2 en Grease. Ja ik weet het, ik had Grease nog nooit helemaal uitgezien 😁😧 persoonlijk vond ik my big fat Greek Wedding 2 de beste film 😄

▲Ik ontdekte met het maken van zo’n weekoverzicht dat ik precies nogal veel hetzelfde doe 😁😯

▲ ik heb me gepakt en gezakt voor : VALENCIA 🇪🇸  Ja, vanaf morgen geen berichtjes meer 😔💧 maar daarna zal ik een super uitgebreid overzicht geven van wat ik heb gedaan 😉😄

▲ Ik ben naar sfinks geweest 💕 Voor de mensen die sfinks niet kennen : sfinks is eigenlijk een familiefestival waar vooral wereldmuziek word gespeeld door (inter)nationale muzikanten. Er is ook een marktje met allemaal buitenlandse spulletjes echt super leuk. Ook is er een ‘kids village’ met leuke springkastelen en super toffe standjes voor de kinderen. En wat misschien nog het handigste is, het is gratis 😄🙌🏼

▲ Ik heb me wat verdiept in het Spaans 🇪🇸 Jaja ik heb een paar woordjes Spaans geleerd 😄

▲ Ik ben begonnen in een nieuw boek : meisje in de trein. En ookal zit ik nog maar aan pagina 100, ik vind het echt een goed boek.

Zo dat was het voor deze week 😄 Hopelijk vonden jullie het wat leuk om te lezen. Wat hebben jullie gedaan deze week ? XX Leen 😚

Een gedachte over “What’s happened this week |2

  1. Emma zegt:

    Heel leuk die overzichten 😄 Je hebt precies weeral een leuke week achter de rug. Ooh ik ben jaloers, ik wil ook naar Valencia 😧 Ik heb my Big Fat Greek Wedding 2 ook gezien. Echt zo’n toffe film ❤️ Sfinks, daar had ik nog nooit van gehoord. Ziet er wel leuk uit. Weet je toevallig waar het plaatsvind en of er een website van is ?

    Like

Geef een reactie

