5x | outfits 1x item

Oke, even het principe van 5x outfits 1x item uitleggen.
Ik maak dus met al mijn kleren die in mijn kast liggen 5 outfits, waar telkens een zelfde item in voor komt. Deze keer is het deze t-shirt van de H&M voor €10 πŸ‘‡

hmprod.jpg(nee, dit ben ik niet)

Oowke dit zijn mijn 5 outfits :

DSCF4004.JPG

T-shirt : H&M €9.90
short : H&M €14.95

DSCF4005

T-shirt : H&M €9.90
salopette/tuinbroek : primark €15

DSCF4006

T-shirt :H&M €9.90
Rokje : Bershka €7
heuptasje : Eastpak €25

DSCF4009 (2)

T-shirt : H&M €9.90
hemdje: Β C&A  €12.90
short Β  Β : Bershka €12.90

DSCF4010.JPG

T-shirt : H&M €9.90
broek Β  Β : H&M €19.95
bloemenkransje : Sfinx  €4

 

Zo, dit waren mijn 5 outfits met een hetzelfde kledingstuk.
Welke vonden jullie het (minst) mooi ?
Laat gerust iets weten,
XX Leen

 

 

 

 

 

14 gedachtes over “5x | outfits 1x item

  1. Meisje zegt:

    Zeer tof gedaan. Ik vind diegene met het helmdje het leukst πŸ˜„ En het heuptasje vind ik ook echt tof ! Mag ik vragen waar je dat hebt gekocht. Misschien is het leuk als je de volgende keer de outfits aan doet πŸ˜…πŸ˜‰ xxx

    Liked by 1 persoon

    • Voetjesvandegrond zegt:

      dankje wel πŸ˜„ het heuptasje heb ik in de AS adventure gekocht, maar ik ben er zeker van dat je het ook nog ergens anders/online kunt kopen. En ik zal misschien volgende keer de outfits aan doen. Bedankt voor de tip. XX Leen

      Like

  2. Ik vind de outfit met het heuptasje de tofste ! Eerlijk gezegd ben ik niet zo voor gestreepte broeken/shortjes maar deze vind ik echt wel super leuk ! Ook een leuk principe die 5x outfit 1x item. XX

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

