what’s happened this week | 1

Hoewel er deze week, de week waarin we allemaal zaten te zweten in dit warme weer (but O GOD wat ben ik blij dat het eindelijk terug zomerweer is ! 😍), niks speciaal is gebeurt toch wil ik het graag met jullie delen wat er allemaal is gebeurd.

 

dus zoals ik al zei : ik zat te zweten in dit warme weer 😅
we hebben onze reis geboekt 😆 naar Valencia (Spanje). Ik vraag mij af of ik die warmte ga overleven 😉😁
▲ ik heb mezelf weeral is voor schut gezet, ’s morgens ik word wakker, kleed me aan (met een halve slaapkop). En ja, ik was dus zo slim geweest om nietsvermoedend mijn blousje binnenstebuiten aan te doen. Ik moest nog een paar inkopen gaan doen, dus was ik gewoon zonder enkel vermoeden naar de winkel gefietst. Toen ik thuis kwam had mijn papa het gelukkiglijk opgemerkt, anders was ik ook zo naar de kapper geweest, en de Colruyt was al erg genoeg.
▲ Ik ben dus ook naar de kapper geweest.  Niet echt veel veranderd, alleen wat korter.
▲ ik was in mijn kookdagen denk ik. Ik heb een Cranberrycake met muesli gemaakt. Perenpudding met limoen, confituur van appelsien en rode bes en een smoothie. (komen binnenkort nog berichten van).
▲ Ik ben weeral  2 paar schoenen rijker :
Tamaris Brianna Bruin │Tamaris Roze Espadrilles
▲ Ik heb ook de kaarten besteld voor : Harry Potter the exhibition. Ik ga volgende week dinsdag.  OMG ik heb er zin in 😍 voor de mensen die niet weten wat dat inhoud : Voor alle Harry Potter fans is het zeker de moeite (denk ik toch). Je ziet de echte! decors van de populaire scènes (zoals de leerlingenkamer en de slaapzaal van de Griffoendor™ toren, klaslokalen zoals Toverdranken en Kruidenkunde, Hagrids hut en het Verboden Bos). Ook kun je de echte! kostuums zien, zelfs duizenden authentieke rekwisieten en wezens die gebruikt werden in de reeks. Ja ! Het mag nu al dinsdag zijn 😉😍
▲ mijn filmlijstje is alweer gegroeid. Billy Eliot en How To Be Single zijn erbij gekomen.
Billy Eliot is voor mij persoonlijk een beetje tegengevallen. Slecht is hij niet, maar ik had hem beter verwacht. Ik vind dat hij opdenduur een beetje eentonig wordt. How To Be Single vond ik wel een toffe film, zeker een aanrader voor een ‘Girlsnight’
▲ voor de rest heb ik grote kuis gehouden in mijn kamer + kleerkast. Ik heb mijn oude + te kleine + lelijke spullen weggegooid, dus moet die lege ruimte opnieuw opgevuld worden met nieuwe kleren 😉 daarom gaan we zaterdag een bezoekje brengen aan Eindhoven zodat ik mijn kleerkast opnieuw kan bijvullen (als iemand leuke adresjes weet ..? Let me know 😉)

Zo dat was mijn week.
Wat hebben jullie deze week gedaan ?
XX Leen

 

8 gedachtes over “what’s happened this week | 1

Geef een reactie

