5 x | uitspraken van voetballeken

Overlaatst zag ik op newsmonkey een artikel verschijnen : 11 uitspraken van absolute voetbal-leken die naar het EK kijken. Ik dacht “ja dat moet ik lezen, echt iets voor mij.”
Ik heb  dan ook 5 uitspraken gepakt die helemaal bij mij passen, en die ik ook echt heb gezegd tijdens het EK


1. “Waarom doet niemand iets?” (Wanneer de bal wordt klaargelegd voor een hoekschop.)

giphy.gif
Deze heb ik echt al vaak gezegd, en ik snap het nog steeds niet 😁. 

2. “Waarom shotten ze die bal er niet gewoon in?”

giphy.gif
Ik snap wel dat je je eerst moet vrij spelen voor je naar iemand past, maar soms staan ze echt een minuut rond die bal precies of ze zijn vergeten hoe ze er tegen moeten shotten. Of dat ze zo dicht bij de goal staan maar toch naar de andere kant van het veld lopen 😁😅

3. “Waarom draagt het andere land rode truitjes en België de witte!”

giphy.gif
Stil looking for answers. Nop ik snap het nog altijd niet.

 

4. “Waarom telt die goal niet mee? De bal was toch IN de goal?”

200.gif
Deze regel snap ik langs geen kanten. De bal was in de goal en toch geen punt,

 

5. “Waarom schaffen ze die buitenspel-regel niet gewoon af? Niemand snapt hem!”

200.gif

Op dit moment voel ik me echt een voetbal-leek. Ik ken echt niks van die sport, ik kijk het namelijk ook niet vaak (zeg maar nooit) alleen bij WK en EK wanneer de Belgen spelen.

Herken jij hier ook dinges van of ben ik echt een te harde voetbal-leek laat het me weten in de reacties X
3 gedachtes over “5 x | uitspraken van voetballeken

Geef een reactie

