5 x | goede films

Films, aahh 😍 wie houd er niet van? Na een vermoeid dagje voor de tv liggen met een knus dekentje, een warme drank, een chipje hier en daar. Zalig! Ik heb dus ook al wat films gezien, en aangezien de vakantie gaat beginnen en we tijd hebben voor een gezellige filmavond heb ik mijn 5 favoriete films op een rijtje gezet.

Save Haven

Safe_Haven_Poster.jpg
I
k hou van deze film 😍 het is alles tegelijk, spanning, liefde (ja bij mij kwamen er zakdoeken aan te pas) ontroering. Ideaal voor een ideale meidenavond (kan gecombineerd worden met: the notebook, dear john, the best of me, the longest ride, remeber me)

Kingsman

Kingsman The Secret Service - 2014 - tt2802144 - Poster
Kingsman is weer het tegenovergestelde van Safe Haven. Kingsman is een actie/comedy film. Kingsman: The Secret Service rekruteert een uiterst geheime organisatie voor spionnen een ongepolijst maar talentvolle kwajongen voor hun trainingsprogramma.
Net op dat moment wordt de wereld bedreigd door een IT-genie met kwaadaardige bedoelingen. Opgelet: Bepaalde scènes (want al bij al valt het echt nog mee) zijn niet geschikt voor gevoelige kijkers.

Harry Potter serie

Harry-potter-films
ooohhh love Harry Potter ! Ik hou echt van de Harry Potter films ook al heb ik ze allemaal al 3 keer gezien en weet ik wat er gaat gebeuren, toch behoren ze tot het lijstje van Beste films. Is het even een grijze dag en weet je niet wat doen? Hou gewoon een Harry Potter marathon. Persoonlijk vind ik de 4de : Harry Potter en de vuurbeker/Harry Potter and the Goblet of Fire de beste.

Beautiful Creatures

Beautiful_Creatures_One,4D_low_res
Beautiful Creatures is een dan meer een romantische fantasyfilm
Het speelt zich af in een dorpje in het zuiden. Ethan (de jongen die Lena vasthoud) vind het maar saai worden, maar dan duikt de mysterieuze Lena op. Ze ontdekken duistere geheimen over hun families, hun geschiedenis en hun dorp.

L.O.L

LOL_2012_movie_poster
LOL, dé film voor een meidenavond. LOL is een comdey over een 17-jarig meisje, Lola (miley Cyrus). Nadat ze werd gedumpt door haar vriend, zet ze haar zinnen op een andere vriend. Hierin zet ze een stap naar het volwassen worden. Ze experimenteert met seks en drugs. Lola houd alles bij in haar dagboek, maar op een dag ontdekt haar moeder het, zij heeft het ondertussen moeilijk met haar echtscheiding.

Dit zijn mijn eerste 5 favoriete films. Ken jij er ook van ? Of ken je er net andere, laat gerust weten in de reacties. X

 

Geef een reactie

