Kort, maar krachtig of zo..

Tags, ik vind ze eigenlijk echt wel tof, zo leer je mensen beter kennen. Bij Ysanne kwam ik de Kort, maar krachtig-tag tegen. Kort, maar krachtig kan voor mij nogal een uitdaging zijn, maar die ga ik graag aan 😉  en ik had eens zin om wat kleur te gebruiken. X

▲ Stom: dagen waar je zo naar uit keek, die plots in het water vallen (soms letterlijk 😉)
▲ Allerstomst: naar het toilet moeten tijdens een film in de cinema 😒, en ja ik heb het al eens gehad. Meer hierover op 10 hartverscheurende dilema’s
▲ Dag met een gouden randje: deze vind ik persoonlijk moeilijk. Vele zullen misschien hun huwelijk pakken of hun eerste date of de dag dat ze gingen samen/alleen wonen. Maar aangezien ik nog niet zoveel jaartjes achter de rug heb vind ik het heel moeilijk om een speciale dag de kiezen. dus sla ik deze vraag over 😁
▲ Leukste liedje: dat veranderd telkens, want ik vind heel veel liedjes leuk. Wat ik wel een heel mooi liedje vind is : Mirror van Justin Timberlake. Ik vind er een heel mooie boodschap achter zitten.
▲ Houd van: mensen die een positieve vibe hebben en niet al te serieus zijn (natuurlijk wel op de momenten dat het moet)
▲ Nooit gedacht: dat ik een eigen blog zou beginnen.
▲ Genieten: van lekker niks doen met de zon op je gezicht. Aaah zalig !
▲ Bang voor: grote blaffende honden (ik denk altijd dat ze gaan bijten),
▲ Hekel aan: achterbakse mensen.
▲ Lekkerste weer: Een heerlijk zonnetje, maar niet te warm.
▲ Leukste leeftijd: Geen idee, ik heb nog niet alle leeftijden meegemaakt 😉 ik ben dan ook nog maar 13
▲ Spijt van: momenten die ik nutteloos heb verspild
▲ Geen tijd voor: om tijd te verspillen
▲ Lekkerste eten: hmm, moeilijk ik hou echt van veel eten. Maar ik denk dat ik ga voor de gewone simpele italianse keuken, met al hun pasta’s.
▲ Fijnste vakantieland : ik ben nog niet in zoveel verschillende landen geweest, maar ik vind Frankrijk heel mooi. Zowel de natuur als het eten en de mensen zijn ook heel aangenaam
▲ Vreselijk goor: beschimmeld eten, andere mensen zien overgeven, haar uit het doucheputje halen 😷
▲ Mezelf een duwtje geven: om niet te snel op te geven (ik heb niet echt veel geduld), maar ook op de mindere momenten, nog altijd de positieve zin van het leven te zien.
▲ Wil nog: mijn boeken van mijn to-read lijstje aflezen 😉
▲ Mis een beetje: tijd om te bloggen.
▲ Dansen: ik hou van dansen met mijn vrienden of zo even random om stoom af te blazen, maar zou het nooit op professioneel niveau doen. (ik ben er namelijk ook niet zo heel goed in😉)

Ik nomineer Katrien van me myself and cocktails, Emma van beautyanddabow en maya van mayawillemse. Veel succes X
Mocht je hem wel in willen vullen doe dat dan vooral en let me know, want dan kom ik hem even bij je lezen.

 

6 gedachtes over “Kort, maar krachtig of zo..

Geef een reactie

