10 hartverscheurende dilema’s

Overlaatst zag ik een artikel op de blog van nele : pizzapartyfridaynight, ik vond het wel leuk dus ben ik de website ( newsmonkey) ook eens gaan opzoeken; en heb ik de 10 leukste eruit gepakt.

 

1.Nooit meer pizza OF … nooit meer frietjes?
giphy.gif

EASY ! Aangezien ik niet zo graag frieten eet, is de keuze snel gemaakt. Ik zou liever nooit meer frietjes eten dan pizza’s.

 

2. Je kan onzichtbaar worden en teleporteren OF… gedachten van mensen lezen en vliegen, wat kies je?

72

Deze is al iets moeilijker. Ik zou mezelf echt graag willen transporteren, hoe handig zou dat zijn 😄 je hebt zin om even te gaan winkelen, een druk op de knop (of weet ik veel hoe je je dan zou moeten transporteren 😉) en je bent er. Maar gedachten lezen en kunnen vliegen lijkt me echt wel de max ! Alhoewel het waarschijnlijk wel vreemd zou zijn als je ineens iemand in de lucht ziet zweven 😄. Dus ik ga voor de gedachten kunnen lezen en vliegen.

 

3.een derde been of een derde arm

00
EASSYY ! Ik zou zowiezo een derde arm kiezen. Je kan meer zakken dragen als je gaat shoppen😄, je kan meer dingen te gelijk. Alleen is het misschien wat onhandig om kleren te vinden 😁😐achja dan begin ik gewoon mijn eigen kledinglijn 😉. Een derde been lijkt me echt onhandig. Je kan niks extra doen, alleen maar over je eigen benen struikelen.

 

4.Eet je liever ALLES zonder ooit dik te worden OF … ga je liever NOOIT MEER plassen?

61 (1).gif
Deze vind ik echt wel moeilijk. Ik moet niet zo vaak plassen, maar als ik moet plassen is het meestal op de meest irritante moment ooit: op de fiets, in de cinema tijdens een film (ja inderdaad hoe frustrerend was dat 😐 ik was Frozen gaan zien en tijdens de laatste scène moest ik zo dringend naar het toilet, dat ik het einde heb gemist 😁😢) Maar toch zou ik kiezen om alles te kunnen eten zonder dik te worden. Ik hou echt van eten! Hoe zalig zou het dan wel niet zijn dat je alles zou kunnen eten zonder ook maar 1 kilo bij te komen  😍.

 

5. Als je moet kiezen, geef je dan films en series op voor de rest van je leven OF … luister je nooit meer naar muziek?

73

Deze is moeilijk. Ik doe alle 2 echt graag. Elke dag luister ik wel naar muziek (dit kon je ook lezen in mijn vorige bericht : 10 favoriete apps) dus ik zou het vreselijk vinden als ik geen muziek meer kon luisteren. Maar langs de andere kant, ik kijk zo graag tv ! Als je mij liet doen zag ik elke dag zoveel fims en series (ik ben momenteel bezig met pretty little liars !) Dus ik denk dat ik dan kies om nooit meer naar muziek te luisteren. Trouwens in films zit soms toch ook nog wel muziek. Niet? 😉

 

6. Jij kiest: ofwel de rest van je leven verdergaan als het andere geslacht OF … helemaal opnieuw starten als kind

54
Ik vraag me af waarom ik dit eigenlijk nog doe 
😉. Euuhhmm… ik denk dat ik gewoon Leen blijf  😉. Nee als ik echt moet kiezen dan denk ik dat ik verder wil gaan in het leven als man. Want als ik tijdens mijn kindertijd iets “stom” doe ben ik misschien nu al mijn vrienden kwijt, en nee dat wil ik niet. Trouwens het lijkt me wel eens leuk om in de huid van een man te kruipen (voor even). 

 

7. Zou je liever altijd in lachen moeten uitbarsten wanneer je iets verdrietig ziet of hoort OF … word je liever verdrietig van grappige dingen?

26
Pfff… Het is echt wel moeilijk eigenlijk. Ik daag jullie uit om dit ook eens te doen, zodat jullie  ondervinden dat het echt moeilijk is om keuzes te maken. (laat dan wel iets weten, als jullie het hebben gedaan. Want ik wil alles lezen 😉 Nee oke ik denk dat ik dan liever lach bij alle trieste dingen. Want hoe stom zou het zijn als je nooit meer zou kunnen lachen. Nee zo kan ik niet overleven 😉😄. Alhoewel het wel irritant zou zijn als ik ineens tijdens een begrafenis de slappe lach heb.😁

 

8.Wat wil je het liefst: je dagboek publiceren OF … een film maken over je meest beschamende moment?

77.gif
Ooh God 😅 Mijn dagboek zou ik nooit publiceren, je wilt niet weten wat voor gênante momenten erin staan. Maar mijn meest beschamende moment verfilmen zou ik ook niet echt willen (ook al moet ik nu even denken over dat moment, ik denk dat dat was toen ik met volle overtuiging een fout klaslokaal binnenstapte waar ze al bezig waren met de les 😁😅) 

 

9. Tandpasta gemaakt van chilipepers OF … toiletpapier van schuurpapier?

53
Ik zou echt wel de tandpasta kiezen, hoe ranzig het ook klinkt. Maar sorry toiletpapier van schuurpapier? Nee sorry. Als je een dag buikgriep hebt en je moet 6 keer per dag naar het toilet, en je moet altijd schuurpapier gebruiken 😁😒 nee danku. Je tanden poets je toch maar 2 keer per dag. Tenzij je een feestje hebt of zoiets, dus dan liever 2 keer afzien dan 3 of 4 keer
.

 

10.Doe je vandaag 1 wens OF… wacht je 10 jaar om er dan 3 te doen

06.gif
Ik zou dan 10 jaar wachten om er 3 te doen. Want eerlijk gezegd als ik nu iets zou mogen wensen ik zou niet weten wat. Wordt ik super slim, of net super knap, of een miljonair of word ik beroemd of… Nee ik weet het niet. Ik wacht liever 10 jaar, zodat ik dan wel verstandig kan kiezen.

 

Zo dat waren mijn 10 dilema’s, doe het gerust ook. Maar …. laat dan wel iets weten, want ik hou van zo’n topics! XXX leen

6 gedachtes over “10 hartverscheurende dilema’s

Geef een reactie

