10 favoriete apps

hallo 💋

Vandaag wat meer over mijn 10 favoriet apps !
Ik zit best wel vaak op de Ipad, meestal even om vlug te checken voor school of voor ik ga beginnen met leren, op Facebook wat er nog allemaal gebeurd is en of ik nog berichtjes heb. Natuurlijk speel ik soms ook wel spelletjes. Hier mijn overzicht van mijn favoriete apps. Have fun, en laat ook even weten wat die van jouw zijn X



1.Snapchat 

Snapchat_Logo.png
Snapchat is echt wel mijn nummer 1 ! Hier zit ik zo vaak op 😄. Voor de mensen die het niet kennen, of al wel van gehoord hebben maar eigenlijk nog altijd niet echt weten wat het nut ervan is, ik leg het wel even uit. Dus snapchat is een app bedoelt om te laten zien waar je mee bezig bent aan de hand van foto’s. Je kan natuurlijk ook gewoon foto’s sturen uit verveling 😉 het “speciale” aan snapchat is dat je je foto’s maar max. 10 seconden kunt zien, daarna verdwijnen ze. Waarom vind ik het zo’n leuke app ? Wel gewoon ik vind het wel leuk om zo te communiceren met mijn vrienden. Sinds kort kun je ook effecten op je gezicht toepassen en het befaamde ‘faceswappen’.

 

2.Facebook

fb

 

 

 

Facebook, iedereen kent Facebook wel denk ik he 😉

Vraag me niet wat ik er zo leuk aan vind want  dat weet ik eerlijk gezegd zelf niet 😁Misschien dat ik het leuk vind om binnen te kijken in andermans leven, ik weet het niet.
Ik weet wel dat facebook een alledaagse app is geworden.

 

3.Pinterest

bg-basics-badge-02
Pinterest… De mensen die pinterest hebben kennen dit wel denk ik : je wilt nog een beetje pinnen en voor je het weet ben je weer een uur verder (zo is het bij toch in ieder geval).
Voor de mensen die pinterest niet kennen : Je kan je eigen moodboards aanmaken. Op deze borden kun je vervolgens afbeeldingen en GIF’s pinnen. Andere mensen kunnen je dan volgen en/of pins (de afbeeldingen die je hebt gepind) ‘repinnen’ op hun bord.
Voor de geïnteresseerden hier de link voor pinterest : Pinterest en een link naar mijn Pinterest . Laat zeker weten als je een account hebt, zodat ik je kan volgen X

4. Imusic

icon175x175
Imusic is gewoon een muziek app. Je zoekt een liedje je voegt het toe aan een playlist of aan je favorieten en daarna kun je je muziek altijd en overal (zelfs zonder wifi 😄) beluisteren. De app staat elke dag op, ik hou echt van muziek. Ik zing ook graag luidkeels mee (ik heb wel niet gezegd dat ik kan zingen 😉) mijn favoriete muziekstijlen zijn : Blues (mijn favoriete liedje is toch wel Hit the road Jack) reggae (favoriete liedjes : veel van Bob Marley, Is this loveBuffallo Soldier en don’t worry be happy) en dan ‘gewone’ liedjes (cake by the oceancheap thrillsi took a pill in ibiza, …) <- deze zijn nu mijn meest gespeelde liedjes, waarschijnlijk veranderen deze over een paar maanden 😉

 

5. instagram

Instagram, ook een app die de meesten wel kennen denk ik.
Hier zit ik niet dagelijks op. Ik post namelijk niet elke dag een foto.
Maar als ik er op zit is het meestal ook wel voor een tijdje 😉

 

6. Shazam

shazam
Wie gebruikt deze app nu niet ? Zo handig. Je hoort een liedje, weet niet meer hoe het noemt maar vind het wel een goede plaat, wat doe je dan ? Juist ja, je pakt je gsm, tablet,… en Shazamt het liedje. De app zegt dan welk liedje het is. Echt super handig, zelf de deuntjes van sommige reclames herkent hij ! Je hebt hier ook nog wel andere apps voor maar ik vind deze de beste.

 

7. style eyes

style eyes
Style Eyes, ook wel de Shazam in fashion genoemd. Nu moet je niet langer voorbij de winkels lopen met te denken: “OMG zo’n mooi jurkje, moet ik echt onthouden vanwaar het komt.” en tegen dat je thuis bent ben je het al vergeten 😐 met Style Eyes neem je een foto van dat een mooie kleedje/schoenen/… en hij selecteert (soort) gelijke kledingstukken. Je kunt het zelfs rechtstreeks vanuit de app kopen !
8. popong

popong93dbc5127ea8236bdc153269e7d35cd6
Popong, de app die bijna niemand kent. Ik vind het zo’n leuk spelletje. Je moet ervoor zorgen dat alle blokjes in het scherm verdwijnen (zoals in de foto hierboven). Eerlijk gezegd kan ik het spel niet echt uitleggen 😁 download het gewoon en speel het is een keer, je zult zien dat ik gelijk had

9. color switch

color switch
echt een verslavend spel eigenlijk 😁😄 het doel is om met je balletje zo ver mogelijk door de obstakels te krijgen. Soms veranderd je bal van kleur met sommige power-ups. Je moet erwel voor zorgen dat de kleuren overeen komen, voor dat je er met je bal doorheen kunt. Bv: blauwe bal door het blauwe stuk van de cirkel, roze bal door het roze stuk van de cirkel,… vooral de game modus vind ik leuk.

10.candy crush

unnamed
waarschijnlijk kent iedereen deze app ook wel.
Deze vind ik ook wel leuk, alhoewel ik Candy Crush Soda leuker vind 😁😄

 

Zo dit waren mijn 10 favoriete apps.
Laat zeker weten als wat die van jouw zijn, of als jij een app kent die we zeker moeten kennen. Alvast tot de volgenden XX leen

4 gedachtes over “10 favoriete apps

Geef een reactie

