de leukste unicorn spulletjes op Etsy

Heej hier ben ik weer!

De meesten onder jullie zullen Etsy wel kennen, maar voor diegene waar dat niet het geval is leg ik het graag even uit. Etsy is een online webshop waar mensen van over heel de wereld hun zelfgemaakte spulletjes verkopen. Hier kan je dus echte unieke spulletjes kopen, en meestal zijn ze van prijs-kwaliteit ook nog betaalbaar.
Maar dus,  ik was eens aan het rondsnuffelen op Etsy naar ‘Unicron’ spulletjes.
Natuurlijk vind je er een hele boel, maar ik heb de 10 leukste op een rijtje gezet

 

il_570xN.482272033_g4yv 31.89
dit vind ik persoonlijk de leukste, je zult zeggen wat is dat ? Een foto van een eenhoorn ? Vind jij dat zo tof? Wel je hebt het mis, het is een gewoon paard met een hoorn op zijn kop 😄 komaan hoe leuk is dat ! Als ik een paard zou hebben zou ik het direct kopen. Het is in diverse kleuren te verkrijgen voor iets van een €32 een van de duurdere, maar wel zijn geld waard vind ik !

15.48 euro

deze heeft echt wel plaats 2 verdient ! Hoe leuk is dit 😄 Ook al heb ik nog een plakband houder, deze overtreft echt wel alles !

 

img_7650

Wauw ik ben echt helemaal verkocht van deze oorbellen ! Zowel het flesje als de felle kleurtjes vind ik de max !

14.31 eruo

nummer 4 gaat naar deze t-shirt, ik vind het zo’n leuk opschrift 😄.
Ik wil hem echt graag bestellen, maar is niet in mijn maat 😢 en trouwens mijn ouders hebben niet graag dat ik online kleren bestel.

 

unicorn ketting 22,78

Ja ik zit nog altijd in dezelfde site : Etsy.
Ze zien er echt duur uit (oke ze zijn het ook wel niet zo goedkoop maar toch, voor een kleine €20 krijg je ze thuis geleverd van uit het Verenigd Koninkrijk  verzendkosten inbegrepen) maar vallen dus eigenlijk echt nog wel mee van prijs.  Ik zou het liefst de roze of blauwe hebben. Jullie ?

12 euro

deze vind ik ook echt AWESOME, ik ben zowizo al verkocht door linnenzakken, ik heb er zelf ook eentje van Primark zet ik wel eens in een ander bericht. Maar deze vind ik zeker even leuk ! Het verdient beter dan een 6de plaats, ach ja .. ik vind ze eigenlijk allemaal zo leuk 😉

 

il_570xN.986250209_1stc3.23

deze vind ik ook wel leuk. Ik hou zoveel van zo’n soort boekjes ! Ik zou er echt graag zelf is eentje maken, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik er aan moet beginnen 😁 dus als iemand het weet … laat maar weten 😉

 

oorbellen 7.29

deze oorbellen vind ik ook echt mega schattig, hoewel ik de andere misschien net iets mooier vond.

 

il_570xN.819354397_md4o.jpg

last but not least, deze vind ik anders ook wel een toppertje voor €12 heb je deze hoofdband al ! Op thema feestjes is het super leuk om aan te doen met een fleurig kleedje, of als je n°1 net iets te duur vond zet je deze gewoon op het hoofd van je paard (alhoewel je hier waarschijnlijk meer kans hebt dat het van zijn hoofd valt)

 

Dit waren mijn 10 favoriete unicorn spulletjes van Etsy, als jij er nog leuke weet laat gerust weten in de reacties xx Leen

5 gedachtes over “de leukste unicorn spulletjes op Etsy

Geef een reactie

