OMG ! I WANNNTTT !!

Oke dit is echt gewoon MEGA AWESOME COOL DELUXE FANTASTISCH oke nee misschien ben ik een klein beetje aan het overdrijven, maar geef toe dit ziet er toch zalig uit ?

e7d619012f34c5b04e2b62993fb979ac

Ik kwam ze tegen op Pinterest, ik vond ze zo leuk dat ik wat meer opzoekwerk over deze luchtmatrassen voor op het water had gedaan. En met succes want ik had ineens een hele verzameling op mijn bord staan 😉

Als ik een zwembad zou hebben had ik ze al lang gekocht (als ik wist waar ik ze in België moet kopen 😁 ) dus als iemand weet waar je ze kunt kopen … laat het weten in de reacties xx.

Ik zei net dat ik ze zou kopen als ik een zwembad zou hebben, maar eerlijk gezegd het lijkt mij misschien nog toffer om met een eenhoorn of een donut in de zee te gaan. Om dan zo’n indruk na te laten van : WOOW, OMG ik wil dat ook. 😂😉

Ik zou er echt graag eentje hebben 😇 dus het staat al op mijn verjaardagslijstje 😉. Hopelijk krijg ik er eentje
(dit zijn mijn favorieten, maar toch vooral de ‘unicorn’ 👇)

 

Als iemand toevallig weet waar je ze kunt kopen … 😉 laat gerust weten
xx Leen, tot volgende keer.

Geef een reactie

