Whoop Whoop mijn eerste bericht

Hey allemaal, WOW ik heb dus gewoon mijn eigen blog !

Euuhmm even wat over mezelf, ik ben niet echt heel oud (13) maar ik wordt dit jaar nog 14 (naajaarskindje 😉) *whaat wie heeft er nu een blog op 13 jaar* hoor ik jullie al denken, ach ja ik weet het eigenlijk ook niet. Ik had gewoon eens zin om wat nieuw uit te proberen, en voila toen werd @Voetjesvandegrond geboren.

Ik zit dus nog op school *pffff*. Maar natuurlijk heb ik ook nog veel vrije tijd die ik dan (meestal toch) nuttig besteed. typisch ik.gif

<- yep dit is typisch iets voor mij.
maar als ik dan klaar ben met school of ik had niks (wat eigenlijk echt nooit is ) te doen dan kan ik me eindelijk ontspannen. Meestal grijp ik direct naar elektronica (ipad, computer, gsm,…) niet noodzakelijk voor spelletjes maar voor social media.
Ja ik zit echt elke dag vaak op mijn social media meestal facebook, snapchat, instagram en pinterest. Facebook, instagram en snapchat zijn meer tijdverdrijf, pinterest ook maar hier haal ik vooral mijn inspiratie van.

Ik teken, kook en lees nogal graag, dus is pinterest echt de ideale app om ideetjes op te doen. hierover zal mijn blog ook deels gaan. Verder zal ik misschien nog wat schrijven over Youtube, Recepten, Productjes, adresjes van het een of ander, kortom alles wat me bezig houd.

Hopelijk tot snel xx Leen

4 gedachtes over “Whoop Whoop mijn eerste bericht

Geef een reactie

